Just say fuck you and smile =)

Jag har fått höra många kommentarer om min kropp, mitt utseende överhuvudtaget. Varför dömmer vi folk? Varför ska vi trycka ner andra? Om DU trycker ner någon så visar det bara att du är lägre än den som du trycker ner.  Alla ser helt olika ut. Alla är födda olika. Alla är unika och alla är fina precis som ni är! 
 
När ni får en kommentar av någon så le mot dem och säg något i stil med " Tack för att du uppskattar mig och lägger märke till mig för att du inte har något eget att göra. " 
 
Det jag menar med det hela är att jag, Carro (påhittat), Karl och alla andra människor här i världen, ingen här vill bli utsatt för någon form av mobbning, kränkning etc. Mobbning dödar. 
 
 
Bild från weheartit.com


Kommentarer
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- härligt :)

2013-05-08 @ 15:46:05
URL: http://nattstad.se/tjejenida
Hanna

Allt du skriver här, det är så sant!
- Håller helt klart med dig :)
SV: Ja... Att bara få fokosuera på sig själv, strunta i alla andra, strunta i allt annat. Köra sitt eget raise.
Ah, jasså, på så sätt :D - Tack för svaret :))
Åh, inte så länge. Roligt!
Hur blev du ledare, var det något du sökte till?
Kram <3

2013-05-08 @ 18:28:26
URL: http://www.celloliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0