Sleep tight

Nu ska jag ta och borsta tänderna, snyta mig, ta hostmedicin och gå och lägga mig! 

Börjar inte förrän 9.40 imorgon så jag ska ta och gå upp lite tidigare imorn även om jag har sovmorgon och gå ut på en powerwalk med vovven och efter det köra lite styrka för att sen duscha, käka frukost och fixa mig lite snabbt inför skolan! 

Har bara EN enda lektion imorgon och det är ett matteprov :/ Hoppas att det går bra iallafall! 

 

Dagens träning:

10 min på crosstrainern 

4x50 rumpövningar

3x15 rygglyft

3x15 höftlyft

 

Sleep tight babes och kolla in här imorgon för inspirerande inlägg och mina åsikter och mycket mycket mer! 

 

XOXO

 



 

Glöm inte att fråga mig något! Klicka på bilden ovanför och fråga på! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0