Nationella prov idag

Yesbox. Min dator krånglade lite igår och det var när jag satt och pluggade till det nationella provet så att allt skulle bli klart inför den muntliga presentationen idag. 

Så nu sitter jag här, har precis ätiti frukost, plockat i och ur diskmaskinen och sitter nu och finslipar lite på det absolut sista. Kommer dock att finslipa lite till på lektionerna i skolan sen då vi har Svenska som näst sista lektion idag. 

 

Igår så gick jag ut på en powerwalk innan frukost, jag duschade och fixade mig, åt frukost och sånt. I skolan hade vi bara matte prov och jag blev klar med det innan lektionen var slut så då fick jag sluta. Men missade den tidiga bussen precis... Så fick vänta till 11.59 istället för att ta tåget hem. Efter det så bakade jag cupcakes och städade huset. 

 

Nu ska jag ta och finslipa ännu mer innan jag tar på mig kläder och sånt så vi hörs senare! :* 

 







 

Här får ni tre inspirationsbilder ifrån weheartit.com också! Diggar alla tre sjukt mycket, men diggar mest den första och den sista... :D 

 

XOXO

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0