Hopp i säng

Det som står i rubriken är vad som gäller för mig nu! Men först springa ner och ta lite hostmedicin... Igen... 

Imorgon kommer morfar och Ingrid hit. Har inte träffat dem på länge så det ska bli skoj :) Har sjukt ont i halsen dock så ah.. Men iallafall nu blire sova för mig så hörs vi imorgon och nu under lovet ska jag försöka få ihop en massa bra inlägg till er :D Har ett superinlägg i huvudet! :D 

 

Sleep tight :* 

 









 

Där har ni också fyra bilder från idag :) HAHA hade kul på ICA i knalleland idag och hoppade i kundvagnen... Skar ut ett hjärta i mitt äpple för att jag är så sjukt lycklig just nu, katten ville inte att jag skulle planera gymnastiken för mina gymnaster och vi invigde grillsäsongen idag med grillat kött, pommes, vitlöksbröd och påskmust! 

 

På instagram heter jag: styleofamanda

 

Följ mig och hjälp mig att få 500 följare innan sommarlovet! :D 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0