Fyra helt GRYMMA bloggar

Tänkte bara göra ett sista inlägg innan jag drar iväg till bussen och skolan.. I det här inlägget kommer jag lägga upp 4 olika bloggars header och länka till deras bloggar i bilden. Detta är FYRA helt GRYMMA bloggar som jag följer. Ingen speciell ordning. 

 



Sarah Tjulander; Grym bloggare som visar sin positiva sida i bloggen. Ger grym pepp och inspiration och skriver sjukt bra! Sarah är en förebild i bloggvärlden och världen utanför, just för MIG. 

Nicole Grängshem: En grym tjej, sjukt fin och man kan ibland läsa om henne som " Sveriges snyggaste 15 åring " eller " Den nya Kenza ". Grymma inlägg och videobloggar och man kan inte annat än ÄLSKA HENNE!.

En annorlunda men rolig och grym blogg. Tjejen skriver om sitt liv i USA och att vara en svensk baseball wife. Härliga bilder, intressanta inlägg och en grym tjej som gör allt detta! 


Nellie Berntsson: En sjukt fin tjej, som driver en cool och rolig blogg. Ser ut som vilken 15-17 åring som helst, med ett undantag. Hon är bara 12 år! Nellie är hästintresserad och skriver om sitt liv, mode och hästar. 

 

Men nu ska jag ta och lägga ner datorn och pallra mig ner till bussen I think! Hörs senare babes :* 



Kommentarer
Anonym

Är hon verkligen 12??? :O

2013-04-10 @ 22:01:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0