Trettionde April

Japp idag är det ju som sagt den trettionde april (30/4-13), vilket betyder att imorgon är det första maj! Första maj betyder för min och mammas del en ny start på fitnessfighten! Mamma har betalat in och kör all in men jag äter som man ska och kommer fortsätta träna som jag gjort nu men jag kommer försöka köra en promenad/powerwalk varje morgon innan frukost och skolan... Men tror dock inte att det håller. Sen på helger ska jag försöka köra två pass både lördag och söndag. Att jag ska försöka ta en powerwalk/promenad varje morgon innan frukost är för att jag vill köra två pass om dagen då jag kommer ha en dag som vilodag vilket kommer bli på torsdagar då jag oftast inte kan träna pga att jag kommer hem alldeles för sent och inte hinner.. 
 
 
Nu på torsdag ska jag dock träna innan skolan då vi inte börjar förrän 12.20 på torsdag :D 
I vilket fall som helst så hoppas jag att ni mina underbara bloggläsare är med och stöttar mig på vägen? Ska köra ALL IN alltså INGET GODIS, CHIPS, etc. under hela MAJ månad och sen under Juni kommer jag fortsätta köra men kanske äta tårta på avslutningen t.ex. men inte mer än så. För i JULI faktiskt den 8:e JULI så vill jag ha en snygg bikinikropp då jag åker till USA! :D 
 
 
 
så här såg jag ut innan med masken på då ^^
 
Min instagram dag (almåsdagen i skolan), min instagram: mandiswayy följer du mig följer jag oftast tillbaka! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sleep tight babes! 
 
Godnatt! 
 
XOXO Ammy



Kommentarer
Väggblomman.

Kim är Bambi ute på hal is som betjänt på hotell Indigo. Det är strängt förbjudet att peta på hotellgästers saker, utnyttja hotellrum för eget bruk och smita in med hjälp av all-kortet som endast får användas i nödlägen. Men vad gör man när man är så fy-helvetes-kissnödig att Gud gråter blod och glassen på serveringsbrickan smälter?
Kim gör något hon sent får ångra...eller?

Nyfiken? Läs mer:
BelieveThis.blogg.se

2013-05-01 @ 17:17:59
URL: http://believethis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0