Todays shopping

Fick ju pengar idag men det blev inget nagellack - dem var inte på rea längre :( Sen köpte jag inga byxor heller. För att imorgon börjar jag köra fitnessfighten igen :) Så då tänkte jag att: men jag kommer ju gå ner i vikt och behöva köpa nya byxor efter en månad igen. Eller så sparar jag dem pengarna för byxor och tröjor (undantag skolavslutningskläder) och köper en massa nya kläder i USA i sommar istället :) Men det här fick jag med mig hem iallafall! :D 
 
Tre helt underbara läppglans ifrån H&M. Det var 3 för 99 eller 1 för 40 så varför inte lixom? Plus nu kan jag slänga mina gamla läppglans som jag tror att jag råkade använda när jag hade munsår... 
 
 
Tre st acne killers. Dock så hade jag redan använt en av dem när jag tog bilden! Dessa köpte jag av en privatperson. Känner redan skillnad på min hud och ser skillnad efter bara en användning! :O Dessa rekomnenderas starkt! 
 
Sen som ni vet så fick jag hem mina nya piercingar tll naveln igår så tänkte visa en bättre bild på dem nu
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0