Tjugosjunde april

Kom icke sa Nicke på någon bra rubrik så det fick bli dagens datum istället så här strax innan midnatt... Klockan är nu 23:58 för den som vill veta ^^
 

Morgondagens planer:
 
∞ Gå upp vid typ 9-halv 10 för att ut och jogga/springa en runda runt sjön innan frukost
∞ Käka frukost
∞ Duscha 
∞ Plugga
∞ Blogga
∞ Åka till gymmet för att lära min älskade "lillasyster" P lite gymnastik och även hennes mamma C :)
∞ Träna på gymmet en stund
∞ Hem och duscha
∞ Plugga
∞ Fota om jag hinner
 
 

Så det är inte lite jag ska hinna med imorgon inte... Kanske får gå upp typ halv nio-nio istället :P Iallafall så är det dags för mig att hoppa i säng nu! Imorgon innan jag går ut och joggar eller efter (har inte bestämt mig än) så kommer det ett inläg med lite bilder på hur mitt sminkbord blev. Fixade iordning det lite innan för att det var totalt kaos där på kände jag... HEHEHEH 
 
Iallafall nu ska jag ta och borsta tänderna för att sen efter det krypa ner i min underbara säng - ställa klockan och SOVA! XOXO 
 
Bilden är från i Fredags. Jag anmälde mig frivillig som testperson för det rosa MAC skalet till datorn :) Så hade jag blå naglar också! Bilden är tagen ifrån min instagram: mandiswayy
 
G o o D ∞ N i g h T ∞ B a b e S 
 


Kommentarer
Bella

hoppas du haft en bra helg!

2013-04-28 @ 15:47:49
URL: http://amazingbella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0