T i o n d e ~ A p r i l

 
Japp detta blev årets första moppetur! Ner till skateparken för att lämna vatten till brorsan. Bara att hela moppeturen började med panik då jag på väg ner för våran backe blev omkörd av en fart dåre, eller rättare sagt en brandman som antagligen hade jour och fick larm, för sen kom det en bil i hög fart från ett annat håll och sen kom brandbilen i full fart med sirener och blåljus. HAHA snacka panik där. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch, sen käka lite havregrynsgröt, kolla ännu mer på The Vampire Diaries :) Precis börjat kolla på det så är på avsnitt 2 i säsong ett :) Alltid vart anti mot denna serien förut men den är ju faktiskt bra :) 
 
Bilden är tagen från min instagram: mandiswayy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0