stylishbya

Om ni sötnosar inte redan visste det så har jag gjort några egna smycken, pärldjur m.m under åren. Jag fick då idén att starta en blogg på bloggplatsen.se där man kan skapa bloppis inlägg. 
Bloggen där har jag för att jag ska sälja mina handgjorda smycken! Jag gör detta för att se hur det går. Går det bra så kommer jag självklart att utöka mitt lager med lite pärldjur, shorts, skor och mycket annat! 
 
Går det superbra så kommer jag höja priserna en aning på utvalda produkter, för att skänka halva inkomsten på den försäljningen till olika fonder, t.ex. barncancerfonden, rosa bandet, m.m. För jag vill göra en skillnad i världen! Anledningen till att jag valt just cancerfonder är för att jag förlorat många nära och kära i just cancer, och har folk omkring mig som jag står nära med cancer. 
 
Just nu säljer jag alltså bara handgjorda smycken. 
 
Så klicka dig in på bloggen genom att klicka HÄR eller på bilden nedan för att kika om du kan hitta något som du gillar? :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0