Right now: choreography

Hello babes! :* 
 

Fick en supergrym idé när jag var med på zumban idag! Dock har dem bytt dag på zumban till torsdagar, så nu när det är lov kunde jag vara med, men inte resten av tiden för då är jag ledare i gymnastik den tiden. Men iallafall så fick jag en helt awesome idé som har just med dans att göra. 
 
Ska sitta och sätta ihop lite koreografi och sedan testa det på mamma innan jag berättar mer om det.. HIHI :D Känner mig helt grym. Isåfall om allt går igenom kommer jag köra detta på antingen onsdagar, fredagar, lördagar eller söndagar. Beror helt på vilket som passar mig och dem bäst. Men jag hoppas verkligen att detta kommer funka! :D 
 
 
Bild ifrån google.
 
 
Kollade på premiären av tonårsbossen innan också. HAHA hon fattade till slut att hon var tvungen att göra uppoffringar för sig själv och lämnade tillbaka sin älskade jacka som hon köpte för 3000 kr ungefär. HAHA. Iallafall så är det en serie jag komemr följa! :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0