Next up; borsta tänderna & hopp i säng!

Imorgon är det fredag! 
 
Så nu ska jag bara gå på toa, borsta tänderna, ta bort nagellacket och hoppa ner i min underbara säng! Panduro Hobby öppnar upp portarna för första gången imorgon i Borås! :D Så där inne ska jag gå och kika + lite i stan innan mamma kommer och hämtar mig. 
 

 
Tränade innan gympan idag också för att jag fick sluta tidigare! :D Vi hade inget internet och hade haft nationella (därav inget internet) så vi fick sluta kvart över ett istället för fyra :D 
 
 
 
Så här gick det idag:
 
 
 
 
Hittade en ursöt outfit också! 
 
 
 
Vill ha båda! Båda är från ginatricot! 
 
Bilderna är från min instagram! :D Godnatt på er ses imorn :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0