Inte på humör alls

Asså seriöst, vi hade inget gott bröd, o dem här flingorna jag äter nu kommer jag knappast bli mätt på för det va as lite kvar. Vi hade ingen oboy och jag startar en nystart med mat och träning imorgon, då är det väl klart som fan att jag vill njuta sista dagen av godis o sånt massa onyttigt typ? Men nehe då för det finns inget gott att äta! Klart som fan man blir på dåligt humör då! Och snart ska jag upp och städa hos farfar med... GREAT för pappa ska alltid sitta och dricka kaffe EFTER jag har städat o det tar typ tre timmar för han att dricka upp EN KOPP kaffe! :@ GAAAAHA!!! Så NEJ jag är INTE på bra humör alls! 
 
NU ska jag fortsätta kolla på 90210 och hoppas att någon under dagen kan muntra upp mig. 
 
Inte min bild, från weheartit eller tumblr


Kommentarer
Sofi[e]...a

Hahah det är dagen före nyttigheter som man bara ska vräka i sig! :D

2013-04-08 @ 06:28:20
URL: http://nextinfashion.se/sofialidman


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0