Hold your head up beautiful

Hello babes! 
 
Första dagen i skolan nu då på en vecka, har ju haft lov. Det bästa av allt med mitt schema om man börjar på måndagar efter loven är att jag har sovmorgon på måndagar! Helt wonderful ju :D 
 
Så nu har jag precis scrubbat ansiktet med min ansiktstvätt, den där rosa som jag köpte och har satt på mascara, så nu ska jag strax gå ner och käka frukost, men får pressa i mig sjukt mycket frukost på måndagar då vi börjar för sent för att få lunch i skolan... Så ah. Iallafall så fick jag smått panik nyss när jag vaknade och insåg att jag hade glömt ladda datorn under natten! Så nu står den på laddning samtidigt som jag sitter här och skriver, men om ni får mer uppdatering idag innan skolan har börjat så är det trolgien från mobilen :) 
 
Igår var jag inte alls på humör som jag skrev och därför blev det bara ett inlägg. All frukost var typ slut när jag vaknade och jag kände inte för någonting alls, så allt blev bara kaos! Får hoppas att denna veckan blir bättre. Ny vecka  - nya möjligheter - nya läxor - usch! xD >Nä men vi får väl ta och hoppas på det bästa :)
 
 
 
Tränade igår och innan de så kollade jag på bring it on all or nothing! :D 


Kommentarer
Sandra - Med en fästman på Kumla

Ta med dig mellanmål på måndagar om du inte vill trycka i dig massormed frukost? :)

sv;men tack snälla du <33

2013-04-08 @ 17:22:11
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0