Good morning workout

Hellu babes! 
 
Vaknade runt 9. Då gick jag upp, slängde i mig frukost, borstade tänderna och slängde på mig träningskläderna. 
Det blev ut på en powerwalk med vovven i det fina vårvädret och den sköna vårsolen, när jag gick hemåt igen stannade jag till vid affären och köpte med mig lite mjölk för vi hade ingen mjölk alls här hemma. 
 
När jag kom hem putsade jag mina speglar, spegeln inne på toaletten, bäddade rent i sängen, dammsög och torkade golven, så nu är det snyggt och fräscht här inne! 
 
 
Nu ska jag ta och köra lite rumpövningar, lite plankan och lite armhävningar och även situps. Efter det blir det lite tänk på koreografin och sist duschen. 
 
Vet inte om jag skulle va med michaela idag [ länk ] för hon verkar inte ha vaknat än ^^ Men vet ni hur skönt det känns att göra sin träning på morgonen direkt efter att man vaknat? Det är super skönt! 
 
JAJA, nu ska jag sluta babbla och sätta fart med styrkan och koreografin :) Bilden är en inspirationsbild ifrån weheartit tror jag det var eller så är det ifrån tumblr :)
 
xoxo


Kommentarer
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- jaha okej :)

2013-04-05 @ 14:41:07
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- tackar! vad gör du? :)

2013-04-05 @ 14:50:06
URL: http://tjejenida.blogg.se
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

-kul! det står i inlägget, själv? :)

2013-04-05 @ 15:31:29
URL: http://tjejenida.blogg.se
Sandra - Med en fästman på Kumla

Härlig start på dagen! :D Älskar också att träna så tidigt som möjligt, brukar bli på förmiddagen.

Sv; Hihi vi fick den, blev godkända!! :D

2013-04-05 @ 17:17:20
URL: http://www.aslundsandra.blogg.se
Anonym

bättre att gå ut på en pw före frukosten då bränner du mer kalorier

2013-04-11 @ 19:51:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0