Godmorgon Måndag ....

.... Jag har INTE saknat dig... Men jaja är ledig på onsdag iallafall så får väl ta det som en liten bonus... 
Jag hade kunnat sova en halvtimme till och ändå gick jag upp kvart i sju... Dels för att se till att brorsan gick iväg till skolan och kom upp ur sängen och dels för att hinna fixa mig och blogga lite innan frukosten! 
 

Idag kommer det komma upp ett x antal blogginlägg ~ med både åsikter och kommentarer och gud vet allt vad jag har hittat på :D 
 
Imorgon får jag mitt studiebidrag också och idag klockan 15.00 ska jag till läkaren för mitt lillfinger. 
 
Men uppdaterar er mer strax, är vrålhungrig så måste ner och fixa iordning någon supergod frukost! :*
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0