Fotat

Hallo babes! 
 
Idag så har jag inte gjort särskilt mycket, tog en powerwalk innan kvällsmaten men annars har det inte blivit någon mer träning idag, det har vart på tok för fint väder för att vara inne på ett gym och träna, men jag har ju tränat så det räknas! 
 
Jag kör ju på att endast ha EN enda vilodag och den har jag valt att ha på torsdagar nu när jag fortfarande går i skolan. På loven kan det ändras till t.ex. lördagar men när det inte är lov och jag fortfarande har gympabarnen så är det torsdagar som är min vilodag! Det är BRA att ha en vilodag eller två.
 
Iallafall så åkte jag och mami till tranemo för hon skulle hämta sten till slänten och jag skulle ha lördagsgodis (frusen frukt för min del). När hon hämtade sten så gick jag till sjön och fotade lite och sen kom mami dit också och tog lite kort på mig! Här är några av dem kort jag tog när jag fotade:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0