F R E D A G ! ! ! ° L O V L E Y

HAHA, jag gillar att göra lite annorlunda rubriker, ser supernice ut ju! Enligt mig iallafall. 
Har entrepenörskap hela morgonen dem har bytt lektionerna och så har vi uppgifter där, sen slutar jag 11.40 idag för att dem har ställt in dem andra lektionerna :D 
 
Helt underbar fredag ju! Dock är vädret tråkigt, mulet och inatt hade det snöa lite, det duggade även lite när jag gick till bussen. Men bussresan hit var supernice och full av tjejsnack och skratt med en kompis. 
 
Idag kom jag dessutom ihåg nyckeln! :D 
 
 
Bild från min instagram: mandiswayy 
 
Efter skolan ska jag käka pizza med en kompis i klassen :) Och ikväll blir det grillat fick jag veta! Superduper! 
 
Ha en bra fredag! :D 
 
XOXO 
your lovley Amanda


Kommentarer
Pouline Gernes

sv: tack! den är från vjstyle precis som det står under bilden! ;) kram xx

2013-04-12 @ 16:49:41
URL: http://poulines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0