Byta header imorgon!

Imorgon ska jag fixa lite med headern! :D Byta den så att den blir mer personlig och fixa lite övrigt med bloggen. 
 
Min dag kommer se ut ungefär så här imorgon:
 
Vakna och käka frukost
Dra på mig träningskläder och ut på en spring/jogging/powerwalk runda runt sjön med vovven
Duscha 
Fixa lite med bloggen och koreografin 
Vara med Michaela tror jag! Hennes blogg hittar ni genom att klicka [HÄR!].
Fixa mig 
Åka in till Borås med mami och kolla på bio. Filmen börjar klockan nio och heter MAMI 
 
 
 
Våran lilla älskade vovve, Tarzan <3 
 
Någon gång under dagen imorgon ska jag självklart äta och så med :) 
 
Men nu blir det till att hoppa i säng så godnatt på er! 
 
XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0