About tomorrow

Imorgon är det tisdag vilket betyder 30:e April vilket i sin tur betyder STUDIEBIDRAG! :D 
 
Så imorgon ska jag köpa det ESSIE nagellacket jag visade här på bloggen i lördags tror jag det var. Men innan det så ska jag till skolan och gå runt i en Sverige tröja pga att det är ALMÅSDAGEN. Alla klasser fick ett land lottat till sig som dem skulle representera och min klass fick Sverige. 
 
Iallafall efter skolan drar jag ner till stan lite och efter det drar jag hem, slänger i mig något att käka och sen så drar jag nog ut på antingen en powerwalk runt sjön eller en jogging/springrunda runt sjön. Tar jag powerwalk får vovven följa med men inte om jag ska springa då han får så ont efter och haltar... Stackars lilla Tarzan börjar bli en gammal gubbe nu ju! 
 

Nu ska jag skicka ut ett mejl och sms till alla gymnasters föräldrar för att påminna om att det INTE är träning för dem imorgon då det är typ kortege på kvällen och sånt där... Efter det ska jag ta och börjar skriva lite personliga brev - leta upp lite telefonnummer till olika ställen - skriva lite på min uppgift om the pirate bay och sen göra lite engelska. Hoppas bara att jag hinner allt detta innan iallafall 22.00... 
 
 
 
HAHA så söt jag är va!? :D 


Kommentarer
Hanna

Härlig med studiedag, det är bäst :D
Det tackar nog ingen nej till! Iallafall inte jag.
SV: Okej, tack :D
Jag hoppas att du får en fin 30 april, kram <3

2013-04-30 @ 11:31:52
URL: http://www.celloliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0