Träningspass; CHECK! [ ✔ ]

Yesbox nu är jag klar med min träning för idag! 
 
Först blev det en jogging/powerwalkrunda runt sjön, helt för mig själv i det underbara vädret! Efter det när jag kom in så blev det lite rumpövningar, flyers, benböj, armhävningar, benlyft (ett ben i taget), kuta svanka och höftlyft :) Tror icke att jag glömde något nu. 
 
Kändes verkligen att jag behövde träna ute idag genom att ta en PW / jogging runda runt sjön helt ensam, utan vovven idag. Behövde nog rensa alla mina tankar! 
 
Kommer inte att fortsätta gå på fitnessfighten utan kommer bara tänka mig för vad jag äter, träna lika hårt som innan, alltså en vilodag och äta var tredje timma så kommer jag nå mina resultat! Satsar på 75 kg den 14:e maj! Hoppas jag klarar det! 
 

 
Kvällens planer från och med NU:
 
1) Duscha
2) Klä på mig & smörja in mig
3) Käka grillat
4) Massera mamma
5) Fixa lite personliga brev till olika jobb
6) Fixa lite tidsinställda inlägg tills imorn 
 
 

Kanske dags att jag sätter fart nu då!? :D Så vi ses senare babes! 
 
Bilden är lånad från weheartit.com


Kommentarer
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- eller hur! :D

2013-05-03 @ 22:44:41
URL: http://nattstad.se/tjejenida
marina

sv. Skönt att höra. :) Mindre kul att du inte hittar alla papper.

2013-05-04 @ 09:37:37
URL: http://marinapalme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0