LIVE UPDATE

Ska alldeles strax gå o lägga mig! 
 
Men först måste jag berätta en sak för er. Ni får tycka att jag är knäpp men this is it. 
 
Mamma, pappa och min lillebror ligger och sover det är bara jag som är vaken och uppe. När jag kom hem idag från Bäckäng så var inte mitt pennfack på mitt skrivbord som jag VISSTE helt 110 % säkert att jag lämnat det på. Jag har letat överallt i rummet och inte hittat det, inte var det där nere heller så jag tänkte att min bror eller mamma eller pappa har lånat det. Men nu fick jag tillbaka det - Nu helt plötsligt låg det bara där på mitt skrivbord. HAHA... hmmm.. undra vem som gömt mitt paraply nu då? Mitt gamla paraply alltså för det är inte heller här uppe på mitt rum där jag lämnade det xD Nu helt plötsligt blev det även tungt att luta huvudet åt sidan precis som att någon håller emot... Jag har besök :) Känner av han/hon/dem tydligt - synd att jag inte kan se dem! 
 


MEN NU ska jag gå och lägga mig - nä först ska jag gå på toa ^^ SEN ska jag lägga mig - hoppas bara jag kan sova också när det är så stor aktivitet här.... 
 
GODNATT 
 
- xoxo 


Kommentarer
isabella

Fin header du har! :)

2013-05-09 @ 14:49:41
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
Hanna

Mystiskt... Man vet ju aldrig va som händer. ;)
Det kanske finns andra personer i rummet, någon som står precis bakom.
Jag läste faktiskt i min bok om exakt detta alldeles nyss... Flera saker försvann. Men så kom de fram.
Ha en bra dag! Kram <3

2013-05-09 @ 15:00:47
URL: http://www.celloliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0