Heldag i Tranemo med sötnosen

hallo babes!
sorry att jag inte uppdaterat idag. Men till mitt försvar så vaknade jag typ kvart över nio, käkade frukost, packade träningskläderna och drog mig mot gymmet. Tränade 30 min ungefär sen kom min sötnos dit (Pumi) så passade henne lite och det har jag gjort hela dagen. Åkte hem med pappa sen för att lämna blommor till mamma på deras 16:e bröllopsdag. Nu är vi på väg till Tranemo igen för att handla och släppa av mig på gymmet så ska jag träna om inte sötnosen min är där annars passar jag henne igen :) BTW blev bjuden på fika av sötnosen och hennes mamma innan det blev även vår lunch ^^

Ikväll blir det Tacos! Uppdaterar mer senare! För er som inte fattat det så är detta mobil blogg!

xoxo




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0