HOME!

Äntligen hemma! Vart i Borås Hallen idag för tävlingen från halv åtta till typ fyra. Kom hem vid typ kvart i fem. När jag kom hem gick jag ut på en 20 minuters PW med Tarzan och sen körde jag styrka.
 

Jag SKA nå min drömvikt ( mellan 55-65 kg ) innan den 7:e JULI !!! 
Jag SKA må bra med min kropp och våga visa mig i bikini utan att tänka på vad andra tycker om mig !!!
Jag SKA lära mig att äta sallad !!! 
Jag SKA orka springa kretsloppet, antingen i år eller nästa år på 5 km !!!
Jag SKA orka göra 30 burpees på rad innan årets slut, (helst på 1-5 min) !!! 
 

Texten i fet stil här ovanför är några av mina mål! Min drömvikt måste jag nå inom ca två månader, men om jag kämpar så kommer jag defenitivt att klara det! Det är ca xx kg ner till 65 och då är jag ju där! Inte mycket kvar nu! Imorgon ska jag upp och köra ett träningspass här hemma innan vi ska åka iväg till uppvisningen och sen när jag kommer hem ska jag också köra ett träningspass! 
 
På måndag ska jag förhoppningsvis (beroende på hur lång tid det tar att söka jobbet) träna två pass. Ett innan skolan och ett efter skolan på kvällen! 
 
 
 
Två bilder från dagen ifrån min instgram: mandiswayy 
 
 
Men nu ska jag hoppa ner i duschen - nä skoja först ska jag dammsuga mitt rum och bädda rent i sängen så vi hörs sen babes! :* 
 
XOXO 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0