2 hela timmar av träning!

Japp! 
Började inte förrän 13.20 idag och då hade vi idrott ^^ Hade information och kommunikationen inställd ^^ På idrotten åkte vi inlines, HAHA - har inte åkt det på typ 6-7 år :o så say HELLO to sorness tomorrow !!! 
 
Nu ska jag bara vänta på att pappa ska duscha klart så att jag kan hoppa ner i duschen! 
Tänkte att jag ska scrubba hela kroppen, raka benen och sånt! Riktigt fräscht ju! 
 
Träningen idag gick väl bra. Körde tre olika konditionsblock! Det här är bilder ifrån min instagram och alltså vad jag körde för träning idag:
 
Första timmen av passet:
 
 
Andra timmen av passet: 
 
 
 
Första 20 minutrarna på cykel: 
 
 
10 minuters löpning:
 
 
10 minuters cykling 
 
 
Efter träningspasset:
 
 
 
 
- XOXO 
 


Kommentarer
Bella

sv: det är bra! :)

2013-05-07 @ 18:48:39
URL: http://amazingbella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0