Todays workout

Här kommer dagens träning! 
 
Först i bilder och sen i text :)
 
 
 
 
 
 
ALLA bilder är ifrån MIN instagram och den hittar ni om ni söker på: mandiswayy
 
Men iallafall här kommer dagens träning i text också: 
 

 Först satte jag in ett eget pass på roddmaskinen ( 19 min ungefär ) och körde 2500 meter i relativt högt tempo. Ändrade trögheten på den och hade hela tiden mellam 7 och 2 i motstånd. Körde lite intervallträning på den också, alltså köra hårt i några sekunder, vila några osv :) 
 
 Efter att konditionen vart gjord så körde jag på en maskin som tränade lower back körde; 3x15 ~ 20 kg
 
 Sen körde jag mage på den maskinen ni ser näst längst ner, ASJOBBIGT! 3x15 ~ 15 kg ( maskinen hette ABDOMINAL CRUNCH )
 
 Next up efter det vart att köra lite ryggresningar, bara med min egna vikt; 3x15
 
 Sista övningen jag körde innan stretchen blev situps körde på en grej som lutade, tog en 5 kg vikt och hade i händerna. Situpsen körde jag först 5 raka, 5 åt höger, 5 åt vänster, och fortsatte sedan så efter vilan också. 
 
 
 
Vad vill jag då säga med dem två sista inspirationsbilderna ifrån weheartit.com [ LÄNK ] ?
 
Jo att INGET och då menar jag verkligen INGET är omöjligt om du bara kämpar för det! Just nu kämpar jag för mina mål som är:
 
° Komma i ett par HUNTERS stövlar utan att typ få blodstopp i vaderna
 
° Nå min målvikt som är mellan 55-65 kg 
 
° Ha en slank och vältränad kropp till sommaren
 
° Väga 75 kg i slutet av denna månaden ( hoppas jag ) mindre är ännu bättre
 
° Få en bra kondition till September då jag funderar på att göra en galen grej + att jag kommer kunna gå upp för ALLA trappor i skolan till våran våning (sjätte våning) utan att typ dö på vägen! 
 
° Våga visa mig i bikini i sommar utan att tänka " men alla kollar på mina veck på magen " " Min mage dallrar när jag går, tänk om någon ser " 
 
 
 
 
 
Ännu en inspirationsbild ifrån weheartit.com [ LÄNK ] 
 
Asså fatta hur snyggt är det inte att ha en sådan mage som på bilden!? Det är ju super snyggt! MEN är du nöjd med dig själv så ändra då inte på dig för NÅGON! Är du inte nöjd med dig själv? Gör något åt saken då! Jag har iallafall tröttnat på min övervikt, dåliga kondition och alla blickar på stranden. DÄRFÖR gör jag det här, för att jag ska nå MINA mål och få leva mitt DRÖMLIV.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0