Inspirerande viktnedgång

Som dem flesta vet så var jag och mamma med i fitnessfighten i Januari. Nu ska vi vara med igen. Hon har betalat in och jag kör mitt eget race med den maten och träningen vid sidan om. Sen i Juni funderar jag på att be henne betala in åt mig så att jag kör i Juni. Då har jag förhoppningsvis nått mitt mål i Juli när jag åker till USA. Om jag inte kör på mina egna kunskaper från fitnessfighten i Januari och nu då i Mars under Juni också. Iallafall så gillar jag worldofshape.com på facebook ni hittar sidan genom att klicka HÄR eller på bilderna här under! 
 
 
 
I vilket fall som helst så såg jag nyss en bild där på en kille som på tre månader hade gått ner 20,3 kg! Bilderna är tagna HÄRIFRÅN
 
Bilderna är sjukt inspirerande och texten också! Jag är så grymt taggad för MARS nu alltså! 
 
Killen som fick mig mer inspirerad till att nå mina mål:
 
 
 
 
Vill ni också nå topp resultat på både minskning i vikt, midjemått, vilopuls? Gå in på worldofshape.com hemsida genom att klicka HÄR och läs om dem olika saker du kan betala in och vara med i, se även inspirerande bilder på otroliga resultat som andra människor har nått! Nu kör vi!


Kommentarer
marina

sv. Det var gott. :) Aha okej. :)

2013-04-29 @ 13:29:13
URL: http://marinapalme.blogg.se
Anna

Sv: Nej, just den färgen har jag inte provat.

2013-04-29 @ 14:28:04
URL: http://annaanilsson.blogspot.se
Moa Löwinger

Sv: För att det är röd dag på onsdag :)

2013-04-29 @ 20:05:48
URL: http://moalow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0