Hemma från ytterligare en dag i hallen

Japp. Nu är det på tisdag som det är träning för dem, sen ledigt på torsdag och så kör vi bara Maj ut sen är det sommarlov ifrån gympan! 
 
Hade uppvisning med dem idag och det gick väl bra. 
 
 
Ganska fullsatt på läktaren. 
 
Nu har jag precis käkat lite kvällsmat också ^^
 
Blev ingen träning imorse och ska bara göra styrka nu på kvällen om jag orkar, hoppade studsmatta som konditionen så japp japp :) Gud vad jag hoppas på att få börja träna gymnastik själv igen! Saknar verkligen gemenskapen, tävlingarna m.m! 
 
XOXO


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hoppas du haft en bra söndag! :)

2013-05-05 @ 21:21:03
URL: http://babustylee.webblogg.se
Hanna

Spännande!
Men jag förstår inte riktigt... Eller kanske, men jag måste iallafall få fråga. Tränar du barn i gympa? :) - Är inte säker på att jag riktigt förstått rätt. :)
SV: Ja, då förstår jag!
Om det är något roligt, då kan man (nästan) gå upp vilken tid som helst. ;)
Kanske inte 3 på morgonen, men tidigare än vanligt!
Hoppas du får en grym start på veckan, kram <3

2013-05-05 @ 21:42:41
URL: http://www.celloliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0