Feeling good

Yesbox. Vaknade vid tio över sex idag. Tänkte att jag skiter i powerwalken innan frukost men en minut senare hade jag träningskläder på mig och var på väg ut. Det blev dock ingen styrka när jag kom in för det hann jag helt enkelt inte. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan gå till bussen för att dra till skolan. Har ju matte prov idag och sen slutar jag, hur awesome är inte det då!? 

Här kommer en bild ifrån min instagram, som jag tog innan när jag var ute med vovven och powerewalkade:

 



 

Använder det nya filtret på instagram " Mayafair ". Tycker det filtret är helt grymt! 

Hjälp mig att få 500 följare innan sommarlovet om 69 dagar! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0