ask.fm/amandaekeroth

I rubriken ser ni min ask.fm sida och ni kan även hitta den genom att klicka HÄR
 
På bilden ser ni vad frågan var! Eller rättare sagt vad personen önskade :) 
 

 
 
 
Svar: 
 
Det beror helt och hållet på hur länge jag går-springer på bandet eller kör på crosstrainern. Som i söndags t.ex. körde jag en halvtimme på crosstrainern och sen 10 minuter styrka med armar och ben och det räckte för träningsvärk! Annars kan ett vanligt pass se ut så här:
 

Crosstrainer eller Löpband - 20 min 
 
Plankan 3x45
Rumpövningar 4x50 eller 4x100 beroende på vilket jag känner för
Kuta-svanka 3x15
 
Benböj, med en sån där stång där man kan träna bröst 10 kg på varje sida 3x15
Armhävningar 3x15
Höftlyft 3x15
 
[ Situps 3x15 
Rygglyft 3x15 
Flyer 3x15 ] 
 
Dem fetmarkerade övningarna kör jag mest, sen ibland kan det hända att jag kör dem som inte är fetmarkerade. Ibland byter jag även ut någon övning mot en annan som jag känner för just då, typ axlar, tåhävningar, biceps, triceps etc. Men mina träningspass ser olika ut varje gång. 
 
 
Klicka på bilderna eller klicka HÄR för att komma till min ask.fm sida och BOMBA MIG MED FRÅGOR! Svarar på allt! :D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0